Sunday 12 October 2014

Sundays like this..


Ah mä niin rakastan tällaisia aamuja- syksyllä erityisesti, kylmyyden kirpeys tuuletetussa kämpässä, siisteyden tuoksu, aurinko paistaa, rentoutuminen koko viikon (taino oikeestaa kuukauden) edestä, ei kiire mihinkään, silti paljon tekemistä, hyvä musiikki & energia hehkuu koko kehosta. Oon aina ollut sitä mieltä että en oo ollut enkä tuu olemaan hyvä aamuihminen. Aamut on rankkoja keholle pääästä sängystä ylös, puhumattakaan että pitäis heti alkaa valmistautua päivään kelloa seuraten ja minuuttiaikataulua noudattaen, silti rakastan herätä aamulla aikaisin (nojoo, oikeastaan vain viikonloppuisin, arkisin voisin nukkua vaan suoraan koulun ohi) ja huomata miten kaikki pikkuhiljaa heräilee päivään. 
  Alku höpinöistä voittekin siis päätellä että mulla on siis ensimmäinen päivä vaan rentoutuen (okei tehtävälistaa lyhentäen) ja himassa hilluminen. Oon oottanut tätä oikeestaan tosi kauan ja vasta nyt puolentoista kuukauden jälkeen saan vihdoin vaan olla ja hillua ja erityisesti löysäillä :-)

Tässä vielä kuvia viimeviikonloppuiselta rannalta, löydettiin Miinan kanssa tollanen 'romukasa'  -siis kuluneita & vanhaa roinaa + pari venettäkin- keskeltä ikuista rantahiekkaa, hieman nauratti, mutta tykkättiin
silti (:D)


No johan nyt on ... Nä kuvat ei enää näytäkkään hyvältä mun silmissä, ensimmäinen kuva ja pari muuta mitä piti laittaa ei onnistukkaan, koska koko on jotain ihan muuta mitä yritin..
Koko aamun hyvänolon tunne on poissa, oon ihan turhautunut ( mieliala muttui täysin tunnin sisällä, hupsis). Lupasin myös eilen etten puhu tänä viikonlopuna yhtään suomea, ei onnistunut.. 
  Näin siis mun hyville aamuille käy.. Valivali, nyt meen jatkaa päivä touhuja, seuraavaks oon aatellu postata ja kertoa oikeesti jotain mun elämästä & koulusysteemistä & muista eroista täältä, jos joskus saisin sen sitten aikaseks .... Okei nyt meen jatkamaan mun elämää englanniksi, kiitos ja heippa terveisin turhautunut ja huonohermoinen vaihtari, ehkä ensi kerta on parempi, xx 

Nothing to say, just posting my photos, thank you and bye, xx

No comments:

Post a Comment