Thursday 21 August 2014

hiukset hiukset


Viime viikonloppu meni Helsingissä Weekend festivaalien parissa ! Matka tuntui erittäin siistiltä reissata ympäri Helsinkiä ilman ainuttakaan aikuista, tuli itelleen niin 'vanha' ja 'aikuismainen' tunne, onkohan muillekin joskus ollut tuttu tunne? :-D 
Festareista sen verran että porukka katoili jatkuvasti ja aamut oli vaikeita päästä sängystä ylös - rankat festivaalit - mutta ehdottomasti sen arvoiset sanon minä ! Toivottavasti ensi vuonna uudestaan !
  Nyt viimistä viikonloppua Suomen puolla käynnistellään ja tuntuu että on aivan liikaa tekemättömiä asioita, mutta toisaalta kun ajattelee, niin ei mulla kyllä oikeestaan oo mitään järkevää tekemistä enää.. Jännittämistä korkeintaan ja kavereiden hyvästelemistä.. Ei ne kuitenkaan mitään hyvästejä ole, hassut heipat vähäksi aikaa .. Miten niihinki sitte suhtautuu, musta tuntuu et kaverit ymmärtää tän lähdön paremmin ku mä itse :--D


Pääsin myös vihdoin kampaajalle, oon oottanu tätä ihan älyttömän kauan ja tykkään lopputuloksesta ihan hirmusti !! ... Mutta nyt ku vertaan noihi vanhoihi kuviin, ni täytyy kyllä sanoa ettei niissä eroa oo paljookaan, muutaku vahvempi väri & eloisuus - tykkään tykkään silti !!

Vielä ois sukulointia viikonlopun aikana, parit läksiäiset ja tänään mut viedään leffaan kattomaan kotimainen leffa kesäkaverit. Oon koko kesän oottanut ja nyt sitte vihdoin !! :-):-) 
PS. 6 PÄIVÄÄ LÄHTÖÖÖN !! 

No comments:

Post a Comment