Sunday 10 August 2014

Yökukkuja

Syy yöpostaukseen on ilmeisesti täysin sekaisin mennyt unirytmi. Nukkumaanmeno tuntuu nykyisin jo jännältä kun saa miettiä, että tuleeko uni vai ei -tänään se ei ilmeisesti tullut, joten tulin kertomaan vähän mun puuhailuista. Eiköhän viimeistään syyskuun alussa unirytmistä jälleen saada kiinni !

 
Tää viikonloppu on mun mielestä kulunut tosi paljon kameran takana. Viikonloppu on sisältäny mun mielestä tosi hienoja auringonlaskuja. Tänään oltiin katsomassa jopa superkuuta !! Tuntui mahdottomalta saada sitä näkymää kuvaksi, joten päätin tällä kertaa unohtaa kameran reppuun ja ihailla tilannetta muiden mukana. 


Musta alkaa tuntua pikkuhiljaan siltä, että tällasia kesäöitä ei tältä kesältä oo enää montakaan jäljellä! Onneks oon osannut nauttia hetkistä ja edelleen pitänyt puhelimen poissa sillon kuin sille ei oo tarvetta, hyvä mä, hyvä mä !! Oon myös ihan varma, että kun sateisessa(ko) Englannissa alkaa se koti-ikävä iskeä, mielessä päälimmäisenä taitaa olla kaipuu lämpimiin kesäöihin.


Viikonloppuun sisältyi toki muutakin kuin vain ihania iltoja, kuten uuvuttavia futishetkiä sekä mm pokeri-ilta kavereiden kesken, missä yllättäen sääntönä olikin, että pojat pelaavat, tytöt tekevät muuta.. Ketäs tällaisesta säännöstä päättikään .. :--D
   Nyt kuitenkin vihdoin alan nukahtamaan näytön auki olosta huolimatta, hyvää yötä !

PS. ylihuomenna on tasan kaksi viikkoa, apua !

No comments:

Post a Comment